(Android/iOS) BlockPuz: Wood Block Puzzle Game \u0026 Jigsaw Puzzles cheat code generator kristallen
Feb 17, 2022 23:03:01 GMT -5
Post by deathstiposichtta on Feb 17, 2022 23:03:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ BlockPuz: Wood Block Puzzle Game \u0026 Jigsaw Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BlockPuz: Wood Block Puzzle Game \u0026 Jigsaw Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator kristallen ▞▞▞
▞▞▞ BlockPuz: Wood Block Puzzle Game \u0026 Jigsaw Puzzles 2022 version ▞▞▞
Ik ben een mooi persoon die de beste manier is om de beste manier te krijgen om de beste weg naar de 5 te krijgen, ik kijk op het moment, maar ik denk dat ik kijk naar
Te veel invasieve advertenties. Het kan bijvoorbeeld een advertentie weergeven, en daarna wordt uw browser geopend met een trackinglink en trackingcookie! Dit zou illegaal moeten zijn.
Een leuk klein vermakelijk spel. Niet al te ingewikkeld, maar ook niet iets dat je gaat vervelen met vijf minuten tutorials. Goed spul.
Te veel advertenties maar het is super leuk
Wat een fantastisch blok ga zo door met ontwikkelen
Leuke puzzels, maar je moet na elke oplossing een advertentie bekijken. Anders moet je de puzzel die je net hebt gemaakt opnieuw doen. Dat, in combinatie met goedkope afbeeldingen en advertentie, advertentie, advertentie, advertentie, advertentie, nog een advertentie, nog wat advertenties en nog meer advertenties, maakt dit tijdverspilling. TL;DR: Goedkope graphics + Te veel advertenties = VERMIJD DEZE APP!!!
Absoluut onzin, gaat naar advertenties en sluit dan op. Moet na elke puzzel opnieuw opstarten. WEG!!!!!
Dit spel is geweldig! Ik vind het geweldig hoe dit spel je hersenen test met uitdagende puzzels.
Hé, ik zag dit spel als een kleine pop-up in een van mijn andere spellen, dus ik besloot het eens te proberen of het gewoon een kans te geven en ja, ik ben blij dat ik het gedaan heb, want ja, dit spel is erg leuk puzzelspel heks ja natuurlijk IK HOU van want ja in de verte Ik denk dat je zou kunnen zeggen dat ik een heel scherpe geest heb, dus ja dan kan ik echt genieten van een spel dat mijn puzzelvaardigheden op de proef kan stellen 😉👍😁👌🏻
Helemaal niet zoals de advertentie.
Ik vind dit spel leuk!
Ik hou van de uitdaging, deze spellen zijn erg leuk, ik heb anderhalf uur per keer gespeeld
Verwijderde het nadat het een advertentie begon te vertonen tussen *elke keer afspelen*. Het duurde ook niet meer dan een paar beurten om dat te doen. Anders was het leuk geweest.
BlockPuz: Wood Block Puzzle Game & Jigsaw Puzzles Παιχνίδια παζλ osec
Het is oké, maar niet altijd offline.
Moest het de-installeren. Het stopte met werken. Ik ging naar de volgende puzzel nadat ik er een had afgemaakt en het scherm werd zwart. Spel opnieuw opgestart en het scherm bleef zwart. Erg teleurgesteld. Het had ook een goede beoordeling.
Te beperkt
oh ja nog een blok puzzel hoera voor mij en jou en iedereen die dit spel speelt halaluia en gelukkige Thanksgiving voor jou en je familie moge de goede Heer je bewaren en je zegenen
Ik verander mijn 5 sterren! Zou niet moeten upgraden! Haat het nu! Ik geloof dat er meer van dit soort zijn.
Wordt snel vervelen
BlockPuz: Wood Block Puzzle Game & Jigsaw Puzzles Слагалице ifq
Geen gesplitst scherm
Te veel advertenties. Kan het geluid niet uitschakelen voor advertenties, probleem wanneer je in de bibliotheek bent op een plek waar je rustig probeerde te zijn.
Ik hou zo veel van dit spel dat ik denk dat ik er beter van word in puzzels
Heel leuk spel, mijn kinderen vonden dit geweldig en willen de hele tijd spelen.
Leuk idee slechte bediening
leuk, geweldige tijdmoordenaar, ik verlies veel tijd
BlockPuz: Wood Block Puzzle Game & Jigsaw Puzzles Puzzle bjk
Spel is oké, maar de advertenties op elke puzzel zijn enorm enerverend. Heb spel 2x geïnstalleerd en ook 2x terug verwijderd! Jammer
super leuk en origineel
Heel leuk spel
super leuk
Doet me denken aan dat spel dat Riker naar de onderneming bracht die hen bijna het schip verloor. Behalve dat de advertenties je nooit verslaafd zullen laten raken.
Is een heel leuk spel als je van een spel houd waar je goed moet nadenken😍🥰❤🙏❤🥰😍 I love it!!!!!
Dingen over deze game: je kunt niet op de "x" op de advertentie klikken, je gaat naar de playstore Ik had problemen met veel games, helemaal deze ook Ik haat het dat het erg glitchy is Ik haat dit spel
.mikaj
Beste spel. Ik vind het leuk.
Ik wacht nog steeds tot het op mijn telefoon komt
Spel zelf is leuk, maar advertenties na bijna elke puzzel. Na misschien 20 minuten verwijderd. Ik denk dat ik meer tijd heb besteed aan het kijken naar advertenties dan aan het spelen van de game.
Puzzel - advertentie - puzzel - advertentie - puzzel - advertentie.......... Serieus? Toevoegen is ok, maar niet na elke puzzel die eigenlijk minder tijd kost dan de toevoeging die erop volgt. Zuigt het plezier eruit.
Ik hou ervan hoe moeilijk maar gemakkelijk voor mij is als ik zou moeten kiezen hoeveel sterren het vijf sterren zou zijn, maar de advertenties onderbreken mijn niveau, dus als je wilt dat ik vijf sterren op advertenties zet
Uitstekende uitdaging! Het spel, strekt zich uit, je zelfvertrouwen. Het biedt, mooie uitdaging.
UPDATE: Geen oplossing in uw update van 14 januari. VERWIJDEREN en verder gaan!!! Ik vind het spel leuk, MAAR ik zou willen dat je de blokpuzzel zou veranderen en ALLE stukjes zou laten zien. In plaats van te moeten scrollen. Dan zou het 5 sterren waard zijn.
Ik speel niet veel.
Survival on Raft: Multiplayer จำลองสถานการณ์ lyvf
Te veel advertenties. Je kunt maar één of twee niveaus hebben, dan is er een advertentie
Zoals eerder gezegd - puzzeladvertentie, puzzeladvertentie, puzzeladvertentie, doe geen moeite....
Deze game was slecht, er is een advertentie op elk niveau en het werkt nooit zoals het zou moeten 😠
het spel is zo ontspannend dat je je plan vergeet het is zo spannend om te zien wat je hierna gaat doen bedankt dat je dit hebt bedacht
Hield van spel te veel toevoegingen