Post by deathstiposichtta on Feb 17, 2022 22:54:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hole.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hole.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer tokens ▞▞▞
▞▞▞ Hole.io 2022 version ▞▞▞
Het is eenvoudig maar verslavend. *** Ik moet helaas een paar sterren verwijderen. Ik hou van het spel, maar het blijft glitches me in de war brengen in het midden van het spel. Ik heb geprobeerd het te updaten en het blijft glitches. *** Het spel verwijderd omdat het leek alsof hoe hoger ik kwam, hoe langzamer het personage ging. Dan een soort update over het verzamelen van gegevens van mijn telefoon en het was specifiek genoeg voor mij.
Het is een goed spel, maar voegt toe.. gewoon nee, ik wil meer hebben om te spelen, niet om onbeleefd te zijn. 3
Heel,leuk spel alleen jammer dat er niveaus zijn die je bijna niet kunt op eten voorderest een heel leuk spel.
Saa8
Leuk, zeker. Hoe ooit de constante advertenties 60 seconden er vanaf halen. De helft van de tijd dat je speelt, zijn de andere helft advertenties die je niet kunt overslaan. Na 5 minuten verwijderd vanwege de advertentie spam
Echt leuk maar zo laggy wanneer lossen ze dit op!?
STOMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het was leuk voordat je ons begon te bombarderen met advertenties in het midden van het spel, wat vervelend is als je je spel start en het hele punt is om groter te worden dan de andere spelers en je moet daar 28 seconden van een voeg toe terwijl je daar zit te wachten tot de toevoeging eindigt terwijl je zwarte gat daar gewoon in het midden zit en wordt opgegeten fix dat alsjeblieft de toevoegingstijd is niet eens eerlijk aangezien je maar 30 seconden gameplay krijgt en 28 ervan wacht op een toevoegen om te stoppen
Ik ben echt dol op dit spel, het is erg verslavend, maar ik realiseerde me dat wanneer ik meer dan 500 punten krijg, het echt laggy en traag is. Ik kijk naar mijn wifi-balken, maar ze zijn allemaal vol. Op een keer kreeg ik 2000+ punten en de game haalde me uit de app omdat het zo traag was en bleef glitchen. Het spel is nog steeds erg leuk, maar ik hoop niet dat ze dat oplossen.
Leuk spel maar als ik aan het spelen ben komt er reclame in beeld ik verlies
Hallo, ik ken veel .io-games, maar ik herinner me er een met de naam aardbeving.io, maar nu kan ik het niet vinden, dus wat is er met aardbeving.io gebeurd?
Het spel is geweldig, maar het heeft te veel advertenties.
Goed - leuk om te spelen Goed - verslavend Slecht - alleen bots als erg slecht van de vijand - 3e spelmodus komt tot een patstelling (2 level 19 holes) zonder mogelijkheid om het spel te verlaten
Angry Birds Match 3 Câu đố kxy
De game was zo leuk toen het voor het eerst uitkwam, maar het ging zoals de meeste games en nu zijn het allemaal apps. In een wedstrijd van twee minuten pauzeren ze het spel twee keer om advertenties weer te geven. Ze snijden ook 5 seconden van uw tijd af om te proberen u meer tijd te laten kopen. Ze vertraagden de snelheid van het vergroten van de gaten om te proberen je een in-game aankoop te laten doen. Vroeger kon ik ongeveer 40% van de kaart gemakkelijk doorslikken, mijn beste is meestal rond de 70%, nu kan ik amper tot 20% komen. Ik ga binnenkort verwijderen.
Valtmee
Een heel leuk spel maar tijdens het spel veel advertenties
slecht
Dit is een leuk spel dat slechts twee minuten duurt. De multiplayer werkt goed met minimale vertraging. De enige problemen zijn een kleine bug en een slechte ontwerpkeuze. De skin die wordt beloond voor "maximale grootte bereiken" wordt nooit ontgrendeld. In de Battle-spelmodus is het mogelijk voor een willekeurig aantal spelers om de maximale grootte te bereiken en elkaar niet op te eten. wanneer dit gebeurt, is de winnaar degene die te koppig is om te stoppen. Ook kan ik het gevoel niet van me afschudden dat de meeste andere spelers bots zijn.
Hole.io Arkaadmängud vnum
Het spel zelf is leuk, maar na het eerste uur of meer wordt het saai. Er zijn niet zoveel doelstellingen of prestaties als er zouden kunnen zijn. Ik zou graag meer inhoud, meer kaarten en uitdagingen willen zien. Misschien zou het leuker zijn om met echte spelers te spelen, maar over het algemeen is de game een "loo" -game die goed is om je te helpen in de badkamer, in vliegtuigen of als je geen gegevens hebt.
Leuk je kunt heel lang door gaan en dat je in 2 minuten best veel kan
Hole io Game
Hole.io Arcade yzlq
Jammer dat het allemaal bots zijn. De online multiplayer is volledig nep.
Geef wat meer tijd
Het is zo leuk en ik zou het de hele nacht kunnen spelen en de rest van de twee weken
leuk spel, maar ik hou niet van de rust die ze hebben toegevoegd
Niet leuk
Dit is het beste spel ooit!
Zeer goed spel. Maar het is volledig verwoest door de advertenties. Het blijft in het midden van het scherm in het midden van een spel, je kunt niet eens zien wat je met het gat doet! Dit moet zo snel mogelijk worden gewijzigd. Advertenties zijn oke, maar niet waar het spel. Heb het verwijderd.
Het heeft een waanzinnige hoeveelheid advertenties
Hole.io Arkádové woqd
Te veel advertenties :-(
Heb dit spel gespeeld toen het voor het eerst uitkwam. Heb hem weer geladen en heb net een paar minuten gespeeld. Letterlijk meer advertenties dan gameplay. Advertenties wanneer je begint, advertenties wanneer je klaar bent, advertenties één minuut in een wedstrijd van twee minuten.
Het is een goed spel, maar ik kan niet offline spelen en ook, als ik op rust druk, krijg ik nog een advertentie en als het spel klaar is, krijg ik een andere advertentie Dit spel was zo leuk en nu zit het vol met advertenties . MAAK DE ADVERTENTIES MINDER EN MAAK HET SPEL ZODAT JE OFFLINE KUNT SPELEN EN DAN VERANDER IK MIJN BEOORDELING
Leuk uitgangspunt maar heilige Jezus zijn er te veel advertenties. U kunt geen 45 seconden zonder een advertentie van 30 seconden te zien. Ik besteedde letterlijk een derde van mijn tijd aan het kijken naar advertenties voor andere games. Super frustrerend
Een plezierige ervaring, of je nu wint of verliest (tenzij je veel verliest). Gameplay is relatief eenvoudig te begrijpen. Het is klote als je ergens rond dingen spawnt die je niet meteen kunt eten, maar dat is het punt van de uitdaging. Het enige probleem dat ik heb, is wanneer ik met de bedieningselementen rondloop, ik merk dat ik mijn vinger optil en hem vervang om een beetje sneller te gaan. Afgezien daarvan is het een leuk en verslavend spel, zeker een aanrader.
leuk spel
Dit is een heel leuk spel dat alleen maar zegt tegen alle mensen die klagen over de advertenties die je kunt spelen zonder internet
Downloaden Hole.io(io.voodoo.holeio)1.15.2 free APK - Android Games_APKsHub.
Er is een juiste manier om advertenties te maken, en dan is er deze app, die ze door je strot duwt door *het spel te onderbreken* in het midden van een level. Ook als de ontwikkelaar de beledigende advertenties repareert, zou een modus om gewoon meer dan het standaardniveau van 2 minuten vrij te spelen leuk zijn.
Ik hou van dit spel omdat het eruit ziet alsof het lijkt alsof iemand iets eet, en het is een bug, echt, echt, echt cool, ik vind het geweldig omdat het zo schattig is en zo, en je krijgt om je eigen karakters te kiezen in de mannelijke bellers, en je mag dingen en zo verdienen, en je bent geen andere spelers die met je spelen, dus het is als, oh, mijn god kerel, je wilt vrienden zijn, jij weet het, maar ja, ik hou zoveel van hem in deze videogame, dus ja, dankjewel
Vaak wel leuk maar op een gegeventjes moment kwam er reclame midden in beeld
Ik hou van de eenvoud van het spel. Het is ook leuk om een beetje competitie te hebben met vrienden en familie. Een nadeel is dat het je in-game-beloningen niet nauwkeurig bijhoudt. Ik ben nu een week op 11/12 voor de dierentuin ontsnappingshuid. Dit is nog steeds het geval na het eten van een pinguïn, paard, giraf en olifant. Ik weet het vanwege de melding bovenaan. Maar toch heb ik er de huid niet voor.